Abdomene pentru burta

Abdomene pentru burta,exercitii abdomene

marți, 11 septembrie 2012

PARADONTOZA – BOALA SAU NEGLIJENTA

Ce este paradontoza ? Ea nu este o imbolnavire strict a dintelui . Cauzele aparitiei acestei afectiuni sunt variate .Factori favorizanti in aparitia bolii sunt de natura genetica si endocrina . Dar si mediul de viata joaca un rol deosebit de important : viata nesanatoasa , alimentatia necorespunzatoare , obiceiurile vicioase ( fumatul , lipsa igienei bucale ) - favorizeaza aparitia afectiunii . Debutul imbolnavirii poate fi trecut aproape neobservat de catre individ : gingii usor inflamate si inrosite sau palide si retrase , usoare sangerari la periajul dentar , etc. Este primul semnal de alarma : gingivita . Prin simptomatologia ei ne atentioneaza ca placa bacteriana dentara devine agresiva . Placa bacteriana acopera toti dintii in intregime si este foarte aderenta la suprafata acestora .Bacteriile ce formeaza placa dentara produc o serie de acizi si toxine care afecteaza smaltul dintelui si apoi paradontiul . Dintele este afectat mai intai de carii , iar in timp devine hipersensibil si mobil datorita degradarii tesutului osos care il sustine . Analizarea factorilor care au provocat imbolnavirea poate fi facuta numai de medicul dentist .Vizita (comsultatia periodica) la stomatolog inca de la aparitia dentitiei “de lapte” este prima regula pentru mentinerea unor dinti frumosi si sanatosi . Nu uita ! Intotdeauna este mai usor sa previi decat sa tratezi ! Cavitatea orala reprezinta un mediu unde se dezvolta milioane de bacterii , care alcatuiesc flora orala . O igiena dentara insuficienta si o alimentatie nesanatoasa pot avea efecte devastatoare . Obisnuiti-va sa va mentineti permanent o igiena riguroasa a cavitatii bucale . Invatati “ tehnicile” unui periaj dentar eficient ! Spala-te pe dinti de cel putin 2-3 ori pe zi .Indepartarea placii dentare si a tartrului se fac numai dupa un periaj dentar care dureaza minim 3-5 min. Foloseste periute de dinti eficiente , recomandate de medicul dentist . Tot el te va invata si cum sa executi corect periajul : cu miscari verticale , de sus in jos , si cu miscari circulare , pe toate suprafetele din fata ale dintilor . Nu uita si de partea interioara a dintilor cat si de limba si cerul gurii .Periuta si pasta de dinti sunt cei mai buni prieteni! Foloseste ata dentara pentru spatiile dintre dinti , unde se ascund bacterii . Foloseste cu incredere “apa de gura” dupa periajul dentar sau dupa folosirea atei dentare . Inainte de a alege “apa de gura”cere sfatul stomatologului . Acesta iti va recomanda produsul optim de care ai nevoie pentru o dantura sanatoasa (apa de gura antiseptica , fluorurata , cosmetica , etc.) . Mananca “sanatos” - alimenteaza-ti organismul cu nutrienti organici . Pentru mai multe detalii vizitati siteul cabinet stomatologic drumul taberei

luni, 10 ianuarie 2011

Regimul Montignac

Regimul Montignac a fost inventat de francezul Michel Montignac (1944-2010).Este asemanator regimului Atkins.

Dieta Montignac este împărţit în două faze.

Faza I: faza in care are loc pierderea in greutate
Faza II: este faza de mentine.

Este asemanator cu Dieta Atkins dar sunt permise glucidele cu indice glucemic mic(Ex:salata castraveti varza) care sunt bogate in fibre si vitamine.

Dieta South Beach

Dieta South Beach este una dintre cele mai populare planuri de dieta din toate timpurile.Acest articol va va ajuta sa întelegeti informatiile de baza despre dieta South Beach.

Aceasta dieta se concentreaza pe un echilibru sanatos între carbohidrati si grasimi.


Dieta South Beach este împartita în trei faze diferite:

Faza 1, dureaza doua saptamâni si este cea mai stricta.In aceasta faza se elimina carbohidratii din dieta ta de zi cu zi, inclusiv fructe, paine, orez, cartofi, paste fainoase, zahar, alcool, si produse de patiserie.
In aceasta faza mesele trebuie sa fie regulate(3 pe zi si 2 gustari).
Se pot manca portii normale de carne de pui, curcan, legume , oua, branza, salate cu sos din ulei de masline,peste).In aceste 2 saptamani veti pierde in greutate intre 4 si 7 kilograme.

In faza a 2 a puteti incepe sa adaugati alimentele interzise in faza 1 (pâine, paste, cartofi, orez, cereale, fructe sau).Cheia acestei faze este de a reintroduce aceste alimente in alimentatie cu moderatie.In aceatsa faza veti slabi pana la 2 kilograme.


Faza 3
Faza 3 este si mai putin restrictiva.Deja nu mai putem vorbi de un regim de slabire ci de un mod de viata cu o alimentatie sanatoasa.


Regimul va functiona indiferent daca persoana implicata face sau nu sport.

Regimul Atkins-o dieta renumita in intreaga lume

Regimul Atkins-o dieta renumita in intreaga lume.


In anul 1970 in Franta a fost emisa o ipoteza conform careia inlaturarea glucidelor din alimentatia de zi cu zi face imposibila depozitarea de grasimi,deci pot fi consumate cantitati nelimiate de proteine si lipide si totusi sa slabim(intre 2000-3000 calorii/zi).

Beneficii:Functioneaza mai mult in cazul persoanelor care consuma foarte multa carne,cantitatile sunt nelimitate iar scaderea ponderala spectaculoasa.

Dezavantaje :Apar lipsuti de vitamine si minerale iar la prima felie de paine sau cartofi kilogramele se intorc cu aceeasi viteza.


Care sunt alimentele permise in dieta Atkins?

Am pregatit o mica lista:)

Carnea de curcan,carne de vita, de vitel,ficatul de vitel,de pui,carnea de rata,de miel,bacon,carnati,oua,untul,smantana,branza,cafea,ceai,carnea de peste(macrou,sardine,somon,ton),scoici,calmari,rosii,spanac,varza murata,dovlecel,ulie, praz, ceapa,varza, conopida, radacina de telina, frunze de papadie, vinete,salata verde,patrunjel, ardei gras, ridichi,ciuperci, masline,arpagic, castraveti

Aceste alimente pot fi combinate in limita a maxim 3000 de calorii pe zi.

Slabeste mai ieftin

Cu ce poti inlocui alimentele care sunt scumpe in orice anotimp fara sa pierzi nimic din proprietatile lor nutritive?

Te ajutam sa gasesti un raspuns covenabil din punct de vedere financiar si nutritional.


Inlocuieste SUCUL DE PORTOCALE CU SUCUL DE ROSII

De ce?Sucul de portocale are multe vitamine si e antioxidant.Acelasi lucru se poate spune si despre cel de rosii.Contine o multime de vitamine,minerale,proteine,lipide si acizi organici.Are efect antioxidant si datorita licopenului din compozitie, ne apara de cancer si de boli de inima.



Inlocuieste SOMONUL CU SARDINELE LA CONSERVA

De ce?Carnea de somon e cunsocuta extrem de sanatoasa deoarece are un continut ridicat de acizi grasi si omega 3.Din pacat e scump.Un inlocuitor sanatos este pestele de la conserva in ulei.Citeste insa eticheta.Alergicii la soia trebuie sa stie ca,in aceste conserve se pune ulei de soia.

Inlocuieste FRUCTELE DE PADURE CU PRUNE USCATE

De ce?Afinale,murele,coacazele,zmeura si fragutele nu sunt la indemana oricui.Recomandate celor care sufera de obezitate ,afectiuni pulmonare,diabet fructele de padure sunt greu de procurat si scumpe.Le poti inlocui cu prune uscate, pline si ele de aceasi oxidanti si fibre ptr digestie.

Inlocuieste ARDEIUL GRAS ROSU CU MORCOVUL


De ce?Ardeiul rosu va fi mereu mai scump decat morcovii.Amandoua legumele sunt bogate in vitamina C si antioxidanti dar morcovii au in continut ridicat de betacaroten,un compus cu un rol anticancerigen.
Sunt cunoscute binefacerile consumului de morcov pentru mentinerea sanatatii vederii.

Inlocuieste ULEIUL DE MASLINE CU ULEIUL DE PORUMB

De ce?Evident din motive de pret.De ce ai opta pentru un aliment mai scump cand ai la indemana o varianta la fel de sanatoasa?Uleiul de porumb favorizeaza eliminarea din organism a excesului de colesterol si este un bun drenor al cailor biliare.Este recomandat diabeticilor.


Inlocuieste CARNEA DE VITA CU CARNEA DE PUI

De ce?Ambele sunt recomandate in diete si tin de un stil de viata sanatos,insa carnea de vita este mai scumpa.Din punct de vedere medical carnea de pui are un ascendent asupra celei de vita,deoarece un consum ridicat de carne rosie creste riscul aparitiei afectiunilor cardiace


Inlocuieste CASCAVALUL CU TELEMEAUA DE VACA

De ce?In primul rand din motive financiare.Apoi cascavalul este foarte bogat in grasimi,deci nu prea potrivit in dietele sanatoase.Telemeaua de vita asigura necesarul zilnic de calciu.Alte optiuni sunt telemeau de bivolita si cea de capra ale caror preturi nu difera foarte mult.


Inlocuieste FICATUL DE VITA CU FICATUL DE PUI

De ce?Ficatul este bogat in fier ceea ce il recomanda in dieta persoanelor suferinde de anemie cu o singura conditie:SA NU L CONSUMI PRAJIT CI DOAR LA GRATAR.Cu toate acestea il poti inlocui pe cel de vita care este mai scump cu ficateii de pui.Au cam 122 de calorii la suta de grame si un continut scazut de lipide.




Inlocuieste CARNEA DE PORC CU CIUPERCI



De ce?Evident din ratiuni financiare,dar si medicale.Carnea de porc e bogat in calorii si grasimi ascunse.Opteaza pentru ciupercile champignon la fel de bogate in proteine vegetale.Este important de stiut ca 100 de grame de ciuperci contin 22 de calorii iar 100 de grame de muschi de porc au 145 de calorii.

Regimul Mayo - dieta de 13 zile

Regimul Mayo - dieta de 13 zile


Este vorba de un regim foarte strict de 2 saptamani cu un continut caloric extrem de redus (600-800 calorii pe zi) ce are la baza consumul de oua fierte(2-3/zi)

Beneficii:Scaderea ponderala este incredibila,senzatia de foame dispare dupa 2 zile prin disparatia imaginatiei alimentare(masa=ou fiert)

Dezavantaje:Aportul caloric minim nu permite desfasurarea activitatilor profesionale(apare oboseala cronica).Acest regim este foarte dezechilibrat iar metabolismul risca sa se adapteze la nivelul scazut de energie.


Regimul Mayo trebuie respectat fara nicio abatere timp de 13 zile.Daca regimul este respectat puteti slabi pana la 10 kilograme.


Prima zi:

Dimineatza:
O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr.

Prânz:
2 ouã fierte (tari) + 400 grame de spanac fiert + 1 rosie.

Seara:
200 grame de fripturã de vacã(gratar) + o salatã cu ulei de masline si zeamã de lãmâie.

Ziua 2

Dimineatza:
O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr.

Prânz:
250 g sunca slaba si o cutie de iaurt natural.

Seara:
200 g fripturã de vacã(gratar + salatã cu ulei de masline si zeamã de lãmâie.

Ziua 3

Dimineatza:O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr.

Prânz:2 oua fierte , o felie de sunca foarte slaba si o mica salata.

Seara:o telinã fiartã ,o rosie , un fruct la alegere (mãr, parã sau portocalã).

Ziua 4

Dimineatza :O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr si o felie de pâine prãjitã


Prânz :200 ml suc natural de portocale (NU FANTA)+ 1 cutie de iaurt natural


Seara:un ou fiert tare , un morcov , 250 gr brânzã de vacuta

Ziua 5



Dimineatza :un morcov mare ras.

Prânz :250 g de peste fiert cu zeama de lamaie si o lingurita de unt(de preferat cod)

Seara:200 g carne de vaca si o telina rasa.

Ziua 6

Dimineatza :O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr + 1 felie de pâine prãjitã


Prânz :2 oua fierte tari si un morcov mare ras


Seara:pui la gratar(cam 200 de grame) si o salatã cu ulei de masline si zeamã de lãmâie

Ziua 7

Dimineatza :O singura ceascã de ceai simplu fara zahar

Prânz :Foarte multa apa.

Seara:200 de grame de miel ,un mar

Ziua 8

Dimineatza :O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr

Prânz :2 oua fierte tari, 400 grame de spanac fiert + o rosie


Seara:200 grame gratar de vacã + salatã cu ulei de masline si zeamã de lãmâie.


Ziua 9

Dimineatza:O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr


Prânz :250 g sunca de pui +o cutie de iaurt natural

Seara:200 g gratar de vacã + salatã cu ulei de masline si zeamã de lãmâie.



Ziua 10

Dimineatza:O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr+1 felie de pâine prãjitã


Prânz : 2 ouã fierte , o felie de suncã de pui, 1 salatã


Seara:o telina fiarta, o rosie si o portocala

Ziua 11



Dimineatza:O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr+1 felie de pâine prãjitã


Prânz :200 ml suc de portocale, o cutie de iaurt natural


Seara: un ou fiert , un morcov ras(morcov mic) + 250 gr brânzã de vacuta

Ziua 12:


Dimineatza: un morcov mare ras

Prânz : 250 gr peste fiert(de preferat cod), cu zeamã de lãmâie + 1 linguritã de unt

Seara: 200 g friptura de vacuta o telina rasa.



Ziua 13

Dimineatza:O singura ceascã de cafea doar cu 1 cub zahãr+1 felie de pâine prãjitã


Prânz :2 oua fierte tari si un morcov ras.

Seara:o jumatate de pui + o salatã cu ulei de masline si zeamã de lãmâie

Postul negru

Consta in consumul exclusiv de apa pe o perioada de 48 de ore pana la 3 saptamani.Deseori este urmat din motive religioase.

Beneficii:Pierdere ponderale spectaculoasa
Dezavantaje:Slabire general,oboseala,topire de masa musculara si in plus organismul e pregatit sa asimilieze excesiv cand postul inceteaza.

Regimul disociat (dieta disociata)

Regimul disociat(dieta disociata)

Are la baza consumul nelimitat al unui singur aliment(carne lapte legume fructe) pe parcul intregii zile fara a avea limite de cantitate.

Beneficii:Este usor de tinut si datorita varietatii lipsei alimentelor apare rapid un fenomen de autolimitare a cantitatii consumate.

Dezavantaje:Este un regim foarte dezechilibrat pentru ca organismul are nevoie de toate principiile alimentare in fiecare zi,nu doar o data pe saptamana.Deci exista riscul de aparitie a senzatiei de oboseala accentuata.

Regimul se tine pe parcursul unei saptamani sau maxim 2(nu e indicat)

Exemplu de regim disociat:

Luni:Carne de pui sau de vita la gratar

Marti:Numai legume.(inclusiv salata fara ulei)

Miercuri:Doar peste(fiert sau la gratar)

Joi:Doar Lactate(cascaval ,iaurt ,branza )

Vineri:Oua(orice cantitate)

Sambata:Fructe

Duminica:combinatii intre toate alimente consumate in regim.

vineri, 7 ianuarie 2011

Vrei O Silueta Supla?E timpul sa iei o decizie -Numarul 5

Se porneste din pozitia culcat pe spate, cu palmele lipite de sol si picioarele ridicate astfel incat sa formeze un unghi de 90 de gade cu abdomenul si umerii.
Din aceasta pozitie se imping picioare in sus “tragand” de degetele de la picioare, si se incordeaza abdomenul, apoi se revine in pozitia de pornire si se coboara usor picioare drepte pana la un unghu de aproximativ 45 de grade fata de sol sau pana se simte o rezistenta in abdomen.
Aveti grija ca partea inferioara a spatelui sa ramana lipita de sol in momentul in care cobarati picioarele.
Se executa 2-3 serii dupa cum urmeaza:
Incepator – 20 ridicari;
Mediu – 40 ridicari;
Avansat – 60 ridicari.


Cum sa slabesti sanatos -Numarul 9

Se porneste din pozitia culcat pe spate cu genunchii indoiti ,talpile lipite de sol si mainile intinse in spate pe langa cap.
Din aceasta pozitie se incape ridicarea bustului, prin contractarea abdomenului, pana la un unghi de 45 de grade fata de sol, mainile tinandu-se in pernanenta intinse pe aceeasi linie cu abdomenul si umerii.
Se executa 1-3 repetari a cate 12-16 serii de ridicari.

Slabeste 6 kilograme in 6 saptamani -Numarul 8

Se porneste din pozitia culcat pe spate cu mainile impreunate la ceafa si picioare ridicate la un unghi mai mare de 45 de grade fata de sol cu gleznele incrucisate.
Din aceasta pozitie se incordeaza abdomenul astfel incat sa se ridice umerii de la sor si se incearca atingerea cu pieptul a picioarelor.
Picioarele se tin in pozitie fixa.
Se executa 1-3 repetari a cate 12-16 serii de ridicari.

Slabeste inteligent prin sport -Numarul 7

Se porneste din pozitia culcat pe spate cu mainile impreunate la ceafa si genunchii ridicati la un unghi de 45 de grade fata de sol.
Din aceasta pozitie se incepe “pedalarea” ca la mersul pe bicicleta incercand sa atingeti genunchiul ridicat la piept cu cotul opus (genunchiul drept se atinge cu cotul stang si genunchiul stang se atinge cu cotul drept) fara insa a forta tragerea de gat.
In timp ce un picior este adus la piept prin indoirea genunchiului celalatl picioar este intins.
Exercitiul este bun pentru muschii abdominali si cei laterali.
Se executa 1-3 repetari a cate 12-16 serii de “pedalare”.

Scaba de burta.Fa sport! -Numarul 5

Se porneste din pozitia culcat pe o parte, mana de la sol sa fie intinsa iar incheietura mainii umarul si abdomenul sa formeze un unghi de 90 de grade iar cealalta mana se tine la ceafa. Genunchii se indoaie usor si se tin lipiti.
Din aceasta pozitie se incepe ridicarea atat a picioarelor, ce trebuie sa ramana lipite, cat si a trunciului superior astfel incat sa para ca vreti sa atingeti cu cotul de deasupra varfurile degetelor de la picioare.
Exercitiul se executa si pe o parte si pe cealalta dupa cum urmeaza:
Incepator – 20-30 ridicari;
Mediu – 40-50 ridicari;
Avansat – 60-80 ridicari.

Fa exercitiul acesta pentru un abdomen sexy -Numarul 4

Se porneste din pozitia cu fata in jos sprijinit in palme si pe genunchi.
Bratele trebuie sa fie perfect intinse, umarul, cotul si incheietura mainii sa formeze o singura linie, palmele departate la o latime de umeri una de cealalta iar genunchii usor departati.
Din aceasta pozitie se ridica piciorul in sus avand grija ca genunchiul sa ramana indoit. Se va expira pe toata miscarea de ridicare si se va inspira pe miscarea de coborare.
Se executa 2-3 serii cu fiecare picior dupa cum urmeaza:
Incepator – 20 ridicari;
Mediu – 40 ridicari;
Avansat – 60 ridicari.

Cele mai bune exercitii pentru un abdomen plat - Numarul 3

Se porneste din pozitia culcat pe spate cu picioarele indoite si talpile sprijinite pe sol.
Din aceasta pozitie se ridica abdomenul pana ajunge sa formeze o linie cu umerii si cu genunchii.
Acest exercitiu se poate executa pe mai multe nivele de dificultate:
Nivelul 1 – este folosita doar greutatea corpului dumneavoastra;
Nivelul 2 – se adauga greutati aditionale sprijinite pe solduri ca in imagini;
Nivelul 3 – se foloseste greutatea corpului si se ridica un picior de la sol;
Nivelul 4 – se folosesc greutati aditionale ca la nivelul doi si se ridica un picior de la sol ca la nivelul 3
Greutatile aditionale se pot folosi dupa cum urmeaza:
5 Kg – incepator;
8 Kg – mediu;
10 Kg – avansat.
Se executa 5-6 repetari a cate 10 ridicari.


Abdomene pentru burta

Am creat acest site în scopul de a aduna la un loc cele mai eficiente exercitii pentru abdomen de invidiat.
Vrei sa stii care sunt cele mai eficiente exercitii pentru a scapa de burta sau pentru a obtine un abdomen ferm?Pe siteul nostru puteti gasi cel putin 20 de exercitii abdominale.

Abdomenul plat - rezultatul dietei si al exercitiilor - Numarul 2

Se porneste din pozitia culcat pe o parte si sprijinit pe cot (aveti grija ca umarul sa fie aliniat cu cotul formand un unghi de 90 de grade cu solul.) Mana cealalta este sprijinita pe sold iar picioare sunt intinse(gleznele, soldul si umarul sa formeze o linie)
Din aceasta pozitie va ridicati pana ce bustul este aproximativ paralel
cu solul si mentineti pozitia pentru 6 secunde apoi cobarati usor (durata mentinerii pozitiei depinde de gradul vostru de pregatire fizica: 6 secunde – incepator, 20-30 secunde – mediu,40-50 secunde – avansat ).
Daca va este greu sa incepeti cu picioarele intinse puteti sa indoiti piciorul de jos sis a va sprijiniti usor pe genunchi.


Exercitii de fitness pentru un abdomen de invidiat Numarul 1

Se porneste din pozitia culcat pe burta. Va sprijiniti apoi pe coate si pe antebrate. Aveti grija ca umerii sa fie pe aceeasi linie cu coatele. In acelasi timp va sprijiniti si pe varfurile picioarelor.
In aceasta pozitie, sprijinit pe coate si pe varfurile picioarele va ridicati avand in permanenta spatele drept pana ajungeti cu tot corpul intr-o pozitie aproximativ paralela cu solul. Mentineti aceasta pozitie pentru aproximativ 6 secunde, cu abdomenul incordat, apoi coborati usor pana atingeti solul cu abdomenul (durata mentinerii pozitiei depinde de gradul vostru de pregatire fizica: 6 secunde – incepator, 20-30 secunde – mediu,40-50 secunde – avansat ).
Se executa cate 5-6 serii cu cate 5-6 repetari ale exercitiului.
Daca va este foarte greu sa incepeti din pozitia sprijinit pe coate si pe varfurile picioarelor atunci puteti sa incepeti exercitiul din pozitia sprijinit pe coate si usor pe genunchi.